czwartek, 16 lutego 2012

Przywitanie

Chociaż nie jest to moja pierwsza internetowa publikacja, to chyba nowy blog zobowiązuje do przedstawienia się i krótkiego omówienia założeń. Blog jest, tylko po co? I kto jest jego autorem?

Poprzednie moje strony, blogi i „takietam” wiszące w Internecie skierowane były raczej do wąskiego grona specjalistów z dziedziny: blog dla informatyków ciągle istnieje i chociaż niezbyt często coś się na nim pojawia, to będzie istniał i po woli się rozwijał. Moja prywatna strona też istnieje i od pewnego czasu czeka na modernizację. Również raczej leniwie się rozwija.

Na tym blogu jest inaczej. Początkowo miał on nosić nazwę „IT dla was”, ale że jest to temat dla wszystkich, dla ludu, więc czemu nie dla mas?

Nie mylicie się – będzie to blog o technologiach. Nie będę starał się jednak mocno zagłębiać w szczegóły techniczne. Teksty, które będę publikował są skierowane do szerokiego grona zainteresowanych. Pisać będę jak rozwiązać typowe problemy z komputerem, jakich programów wygodnie się używa, który telefon wybrać i dlaczego. Będą się pojawiały informacje z branży, ale też nie jakieś wyszukane teksty dla speców zagrzebanych w swoich serwerowniach.

Pierwszy artykuł (oczywiście oprócz tego) powstanie za chwil kilka i będzie o smartfonach. Sam niedawno zmieniłem telefon, ale też przeczytałem kilka tekstów z branży. Postaram się zebrać myśli do kupy i przedstawić je wam w dość przejrzystej – chciałoby się rzec - skondensowanej formie. Co wy na to - zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz